Hamarosan itt az esküvőd, de nem tudod, hogyan állítsd össze a nagy nap eseményeit?

Szívesen megtanulnád, miként kell hatékony esküvői ÜTEMTERVET és FORGATÓKÖNYVET készíteni?

Hamarosan indul az ESKÜVŐI ÜTEMTERV és FORGATÓKÖNYV KÉSZÍTÉS, avagy a  NAGY NAP WORKSHOP!

Ezt minden menyasszonynak és vőlegénynek tudnia kell!

Megtanítom számodra azokat a fontos dolgokat, teendőket, hogy te is magabiztosan tudd megtervezni álom esküvődet!

MIÉRT ENGEM VÁLASSZ?

  • közel 15 éves tapasztalatra és hatékony módszerre alapozom szakmai hozzáértésemet,
  • több száz sikeres esküvői ütemtervet és forgatókönyvet készítettem már el,
  • érthetően és gyorsan tanítok,
  • mindig fontos és célravezető információkat, és tudást nyújtok,
  • esküvői párjaim mindig elégedettek.

SEGÍTEK, hogy a leghatékonyabb esküvői ütemtervet és forgatókönyvet tudd összeállítani.
Megosztom veled a legfontosabb információkat, melyet pár óra alatt könnyedén elsajátíthatsz!

MIVEL FOGUNK FOGLALKOZNI A WORKSHOPON?

AZ ESKÜVŐT MEGELŐZŐ ELŐKÉSZÜLET HIBÁI és BUKTATÓI

Mik azok a szarvashibák, melyet fontos elkerülni egy jól szervezett és hangulatos esküvőn. Kitérek részletesen az esküvőt megelőző előkészület hibáira és buktatóira.

SZOLGÁLTATÓI FOGALMAK és TEVÉKENYSÉGEK TISZTÁZÁSA

Átbeszélünk szolgáltatói fogalmakat és tevékenységi köröket, hogy egyértelmű legyen, hogy kit és mivel lehet megbízni az esküvőre, és mit várhatsz el az esküvői szolgáltatóktól, mint például anyakönyvvezető, szertartásvezető, ceremóniamester, vőfély, zenekar, dj, esküvői helyszín…stb.

A LEGJOBB ESKÜVŐI ÜTEMTERV és FORGATÓKÖNYV KÉSZÍTÉS

Hogyan tudjuk elérni, hogy a nagy nap gördülékeny, logikusan felépített és tökéletes legyen.  Megosztom veled, miként lehet hatékony esküvői ütemtervet és forgatókönyvet készíteni! .

A workshop végén esküvői ütemterv mintákkal és forgatókönyv tervezettel AJÁNDÉKOZLAK meg.

Egy puska, amely biztos segítség lesz számodra, ha esetleg valamit nem tudtál volna megjegyezni, vagy leírni. Erre az aranytartalékra, ha később ránézel, beugrik mit és hogyan kell tervezned ahhoz, hogy az esküvőd tökéletes legyen!

TAVASZI AKCIÓ

Amennyiben 2018.04.27. péntek éjfélig jelentkezel a workshopra, abban az esetben ingyenesen letöltheted oldalamról a legjobb esküvői CHECKLIST-et.

TAPASZTALATOK

“Nekem az ütemterv adta meg a leginkább az alapokat. A tervezethez tudtam igazítani, hogy miként szervezzem a fodrászt, sminkest, egyebeket. Utána a közösen kidolgozott forgatókönyv alapján haladtam végig. Óriási segítség a menyasszonyoknak, hogy átlássátok. és jó időbeosztással alakítsátok esküvőtöket! A miénk pompás volt, és flottul mentek a dolgok.”  Zsófi

Workshop információk

Előkészület a nagy napra workshop képzés díja: 9.900 Ft/fő.

Időpont: 2018. 05. 06. (vasárnap) 15.00-17.30 óráig (15 perc kávészünettel).

Helyszín: 1037 Budapest, Bécsi út. 267. (Gerlbert Eco Print Kft. tárgyalóterem)9

Biztos vagyok benne, hogy a workshop végén magabiztosan és lendületesen tudod alakítani szervezni az esküvődet.

ANTAL KATALIN vagyok, a Brill Esküvő tulajdonosa és vezetője.

Közel 15 éve foglalkozom szertartásvezetéssel, esküvőszervezéssel és ceremóniamesteri szolgáltatással. Több száz sikeres esküvőt bonyolítottam már le, és tettem ez által igazán boldoggá a friss házasokat.

Velem és általam lesz tökéletes az esküvő!

LÉPJ KAPCSOLATBA VELEM

Ha bármi kérdésed van, írj az info@brilleskuvo.hu e-mail címre, és segítségedre leszek.

Vagy hívj munkanapokon 8.00-16.30 óra között az alábbi telefonszámon: +36 20 360 8579

TOP